Petra Koršič se ukvarja s poezijo v več poklicih. Kot samozaposlena v kulturi je kritičarka, književnica, urednica, redaktorica, lektorica ter voditeljica in avtorica pesniških ciklov Na pesniškem tandemu in Prostor v/in pesmi, prevajalskega cikla Prevod na oknu, kritiškega cikla Nova knjiga skozi kritiko ter sinergijskega cikla AD HOC, ki združuje poezijo, glasbo in likovno umetnost. Pri LUD Literatura je 15 let vodila Literaturo v živo.

Kritike objavlja od 1997. Sprva večinoma na Radiu Študent, časopisu Študjozo in v reviji Literatura. Kasneje tudi na JAK-ovem portalu Bližji knjigi. Danes objavlja eseje in premisleke v reviji Sodobnost in na nacionalnem radiu, pesniške kritike in ocene knjig pa predvsem na 3. programu – programu ARS Radia Slovenije, na spletnem portalu MMC v rubriki Beremo, na spletnem portalu Društva slovenskih pisateljev Vrabec Anarhist, v reviji Apokalipsa, Poetikon, tudi v spletnih revijah Primus, ArsLitera. Po večletnem sodelovanju s Prangerjem že leta vodi mesečni kritiški cikel Nova knjiga skozi kritiko v Trubarjevi hiši literature, v katerem ob gostujočem kritiku in avtorju poezije poda kritiko pesniških zbirk v živo, od jeseni 2020 po Zoomu (gl. Facebook Trubarjeva hiša literature / Videi). Leta 2021 je zaključila triletni mandat kot predsednica komisije za nagrado mira ženske sekcije Slovenskega centra PEN.

S premisleki o kritiki in literarnih vprašanjih je sodelovala na vabljenih kritiških simpozijih in mednarodnih literarnih festivalih. Je esejistika (nagrada Lirikonfestov zlat 2016) in pesnica (nominacija za nagrado Fanny Haussmann 2019 za cikel Enheduanna in 2021 za cikel Šapa sence sapica). Objavila je pesniški knjigi Furlanka je dvignila krilo (Mladinska knjiga, 2017) in Bog z mano (KD Hiša poezije, 2019). Njena poezija je prevedena v ital., špan., angl., hrv., mak. in je objavljena v vseh osrednjih slovenskih revijah, več zbornikih in izboru/kompilaciji Nezbrani komadi (MK, 2020). Predstavlja jo na festivalih doma in v tujini, tudi ob glasbi. Čaka izid nove knjige pesmi in se veseli ureditve kritiško-esejističnega materiala v knjižno celoto.

 

Foto: Sabina Plaznik / Lirikonfest 2020